Rodzice:
- Zobowiązuję się, aby dziecko dotarło na trening 15 minut przed wyznaczoną godziną. Ominięcie rozgrzewki zwiększa ryzyko kontuzji.
- Będę dbał o to, by na każdy trening dziecko miało coś do picia.
- O ewentualnych nieobecnościach dziecka na treningach, meczach i turniejach będę informował Trenera lub Kierownika drużyny z wyprzedzeniem.
- Podczas treningu będę powstrzymywał się od udzielania dziecku wskazówek, ponieważ mam zaufanie do Trenera prowadzącego zajęcia.
- Wspieram dziecko w realizacji jego marzeń poprzez dobre słowo i czyny. Jestem dla niego podporą, dbam o jego rozwój i motywuję go do pracy.
- Stawiam sobie na rozwój dziecka poprzez jego pracę na treningach z Trenerem. Nie liczy się liczba zajętych 1 miejsc i liczba zdobytych pucharów. Nie o to chodzi w piłce młodzieżowej! Nastawiam się na rozwój dziecka nie na wynik sportowy.
- Będę pamiętał o wpłacaniu składek miesięcznych do 25 każdego miesiąca.
Zawodnicy:
- Nie spóźniam się na treningi i mecze.
- Szanuję kolegów z zespołu i Trenera.
- Słucham i wykonuję polecenia Trenera.
- Zawsze jestem przygotowany do treningu.
- Szanuję sprzęt, wyposażenie i obiekty, z których korzystam podczas meczy i treningów
Trener zobowiązuje się do:
- Poświęcenia i oddania w pracy z dziećmi.
- W maksymalnym stopniu wykorzystać własną wiedzę i umiejętności po to by rozwój dzieci był jak najlepszy.
- Przestrzegać wszystkich obowiązków Trenera.
- Stale się rozwijać. Poszerzać swoją wiedzę.
- Dbać o rozwój dzieci nie tylko ten sportowy, ale również intelektualny.
- Pomagać dzieciakom w realizacji ich marzeń.
- Dbać o atrakcyjność i efektywność zajęć treningowych.
- Tworzyć dobrą atmosferę w drużynie.
Trener ma prawo poprosić zawodnika o przedstawienie bieżących ocen szkolnych oraz zachowania w celu ich weryfikacji. W przypadku uzyskiwania przez danego zawodnika słabych wyników w nauce koordynator ds. organizacyjnych, na wniosek trenera prowadzącego lub rodzica może podjąć decyzję o czasowym zawieszeniu zawodnika w zajęciach sportowych, aż do momentu poprawienia ocen szkolnych i zachowania